1 Mayıs 2013 Çarşamba

Bahçe Dekor 2 Yaşında!


Mayıs 2011'de başladığım blog hayatımın tam 2.senesi.Severek,zevk alarak yaptığım bu bloggerlık işi aslında mesleğime duyduğum sevgiyle birleşerek bugünlere geldi.Ve tabiki de sizlerinde ilgisiyle her geçen gün daha da bağlandım bahçe dekor'a...Sizlerden çok güzel yorumlar aldım kimi zaman..Kimi zaman ise harika teklifler...Kötü günlerde de geçirdim bu süreçte, babacığımı kaybettim ama yeniden döndüm ve bağlandım sevgiyle bloguma.En yoğun günlerimde bile peyzaj dünyasına dair yenilikleri sizlerle paylaşmaya çalıştım.Doğayı yaşamak, kendi doğamızda gerçek yaşam alanları oluşturabilmeyi anlatmaya çalıştım hep.Akılcı yaklaşımlarla peyzaj uygulamalarına yepyeni bakışlar ve kaliteli sonuçların örneklerini sunmaya çalıştım.Bahçelerimizi,balkonlarımı,teraslarımızı, iç mekanlarımızı bitkilerle süslemenin farklı yollarından geçerek, keyifle buluşulan mekanlara vardık bazen.Bazen de huzura farklı köşelerden baktık.Sepetimizi doğanın güzellikleriyle doldurduk,rengarenk yolculuklara çıktık.Dört mevsimin farklı dokunuşlar yarattığı doğaya sarıldık ve her mevsim bahçelerin keyifli hallerini seyrettik.Şimdi ise baharın enerjisi, bahçe dekorun 2.yaşı ile yeniliklere adım atma zamanı...Çok yakında yeniliklerle karşınızda olacağım.Hepinizi doğaya davet ediyorum ve bahçe dekorasyonuna dair tüm güzelliklerden ilham alan rüya bahçeler için farklı seçenekler sunmak için bugünlerde çok çalışıyorum.

Blogumu takip eden herkese teşekkürler...

Bilmenizi isterim ki bundan sonra bahçe dekor'da sizlerin bahçelerini,balkonlarını ya da evinizin içindeki minik bahçenizi yayınlamak isterim.Sizlerden gelen fotoğrafları blogumda, facebook adresimde ve instagramda da paylaşacağım.Eğer yeşil dünyanızı benimle paylaşmak isterseniz bahcedekoru@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Tebrikler, daha nice senelere... Severek takip ettiğim, ilkeli birkaç blogdan birisiniz. Fotoğrafları inşallah en kısa zamanda gönderiyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :))))Merakla bekliyorum fotoğrafları.Sevgiler...

      Sil