26 Şubat 2013 Salı

Renkli bahçeler


Baharı çok özledim.Bu yüzdende içimizi ısıtacak renkli öneriler sunuyorum.

 Saksılarla yapılan dış cephe süslemesi.Sulama yapmada biraz sıkıntı yaşanabilir ama oldukça renk katan bir tasarım olmuş.


 Dış mekanda ayna kullanımını oldukça seviyorum.Mekana derinlik katıyor.Bu aynaya bayıldım.Benim önerim küçük bahçesi olanlara bahçenizi daha geniş göstermek için mekana derinlik katması amacıyla dekoratif bir ayna kullanın.


 Renkli tablolar sadece iç mekanda değil dış mekanda da canlılık katar.Doğayla bütünleşecek tablolar kullanın ki bahçenize  yabancı bir eleman gibi durmasın.


 Benim bahçem yok balkonum var diyenler için  basit bir önerim var.Canlı renkler kullanın.

 Bahçe mobilyaları seçerken ufak bir köşeniz varsa canlı renklerde mobilyalar koyarak neşeli alanlar yaratabilirsiniz.


 Pastel tonlarda minder ve yastık seçimi yapabilirsiniz.





Resimler:http://www.digsdigs.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder