16 Şubat 2013 Cumartesi

Mim sorularıma cevap veren bloglar

Mim sorularına cevap veren http://bynarda.blogspot.com ve http://sibel-ish.blogspot.com/ 'un cevaplarını paylaşmak istiyorum sizlerle.Şimdiye kadar tek tek cevap veren bütün blogger arkadaşlarımı paylaşmıştım.Mimlediğim ve mim sorularıma cevap veren bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Mimlerken yeni bloglar keşfediyoruz tabi sizinde blogunuz keşfediliyor.İşte severek takip ettiğim diğer blogların cevapları.

Byn Arda
http://bynarda.blogspot.com


1.Blog yazmak nereden aklınıza geldi?
   Dikiş makinamı almadan önce okudugum bir çok blog vardı ve makinamı alınca bende bi heves actım, yapabildeklerimi paylaşmak adına..

2. Bloglarda okumayı en çok sevdiğiniz tarz nedir?
    Tasarıma dair herşey, moda, dikiş, güncel yazılar, dekorasyon, ve yapılabilir projeler (dıy) ve kafama göre herşey..

3. Burcunuz nedir?
    Yay ( iyi özelliklerini taşıyorum kötülerinden eser yok).. :)

4.En sevdiğiniz 3 özelliğiniz?
   1.Eşimin eşiyim. 2.Genç yaşta Anneyim, bunları özellik olarak görüyorum (40 yaşıma geldiğimde oğlum 19 yaşında olucak inşallah) 3.Birazda Pollyannayım, yoksa kavgacı biride olabilirdim..

5.Hayatta en çok yapmak istediğiniz şey?
   Bu saatten sonra coookk uzak ama modacı olmayı cocuklugumdan beri istemişimdir..

6. Aklınıza ilk gelen blogcu isimler?
    duygusenyurek, kendindikdikisdersi, .lacintenel, .bikotbitisort ...oooooo daha cok var saydıkça aklıma geliyor..

7.Seni en çok mutlu eden şey nedir?
   Mutsuz edecek herhangi bişey olmadıgında ben mutluyum zaten.. Ama ailemle birlikte, çocuklugumu bıraktıgım yere 14 yıl aradan sonra tekrar gitmek beni cok ama cok mutlu ederdi..

8.Hayatınızı özetleyen bir şarkı var mı,varsa nedir?
   Sev kardeşim..

9.Tanışma fırsatın olsaydı kiminle tanışmak isterdin?
   Fatih Sultan Mehmet..

10.Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?
     Hangi zaman dilimi bundan ve gelecekdan daha iyi olabilirdi bilmiyorum. Zamanlar farklı sorunlar aynı olurdu sanırım..

11.En sevdiğin mevsim?
     Bahar..
Sıra geldi Kendimle ilgili 11 gerçeğe..
  1. Çok duygusalımdır. Ota boka aglayabilirim, ota boka gülebilirim.. :)
  2. Küs olmaktan nefret ederim, küs kalmaktansa haklı oldugum halde haksızmış gibi özür dilemişliğim çoktur..
  3. Çevremdekiler yemediğim için zayıf oldugumu söylerler sanılanın aksine çok yerim üstelik bugünlerde kilo almak için daha fazla yemeye çalışıyorum..
  4. Kabak tatlısı ve sıcak helva hariç diğer tatlıların tadına bile bakmam..
  5. Barbie ve sindy bebek tarzı oyuncaklara hala düşkünüm..
  6. Çok sabırlıyımdır fakat hakaret edildiğinde en üstü gelse tanımam..
  7. Hiç birşey için ben bunu kesin yaparım demem. Yaptıgımı, yaptım derim.. :)
  8. Sonbahardan korkarım. Mevsim bitene kadar evden cıkmak istemem tüm sevdiklerimle bi çatı altında mevsimin geçmesini beklemek isterim(tabi mümkün değil). Her an ölecekmiş gibi hissederim kendimi..
  9. Bütün hayatını mutfakta yemek, evde temizlik yaparak geçircek bi insan kesinlikle değilim, olamamda..
  10. Hayatta en korktugum şey yanlızlıktır. Bunun düşüncesi bile depresyona girmeme yeter. Bi kaç saatliğine bile evde tek başıma kalamam, kalabalık ortamlar herzaman tercihimdir..
  11. Hayatı, doğagı, annemi, babamı, kardeşlerimi, eşimi, çocugumu sandıklarından cok daha fazla seviyorum..


Sibel-ish
http://sibel-ish.blogspot.com

1.Blog yazmak nereden aklınıza geldi?

Blog dünyasını keşfettikçe hoşuma gitti ve kendi tecrübelerimi, fikirlerimi paylaşmak arzusu doğdu.

2. Bloglarda okumayı en çok sevdiğiniz tarz nedir?
İç açıcı, bilgilendirici resimleri içeren samimi yazılar. 

3. Burcunuz nedir?
Tipik bir yengeç burcuyumdur (övünmek gibi olmasın!)

4.En sevdiğiniz 3 özelliğiniz?
9 köyden hep kovulsam da "Doğrucu Davut" olmam
evcimen ve hamarat olmam
titiz ve disiplinli olmam 

5.Hayatta en çok yapmak istediğiniz şey?
Kafama göre bir okul kurmak, en azından öyle bir okulda çalışmak

6. Aklınıza ilk gelen blogcu isimler?
Sandaletli Seyyah, Evimi Seviyorum

7.Seni en çok mutlu eden şey nedir?
Ailemle paylaştığım güzel anlar; beraber sabah kahvaltısı, gezilerimiz 

8.Hayatınızı özetleyen bir şarkı var mı,varsa nedir?
Eşimin bana ithaf ettiği şarkı geldi ancak aklıma: "Yerine Sevemem"-Gökhan Kırdar

9.Tanışma fırsatın olsaydı kiminle tanışmak isterdin?
Nasuh Mahruki'yi tek geçerim.

10.Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?
Hep 1970'lerde olmak istemişimdir, çocukluğumun zamanı. 


11.En sevdiğin mevsim?
İlkbahar; yenilenmenin mevsimi ve canlanmanın...

Gelelim 11 özelliğime:
  
1. Burcumun tipik bir özelliği olarak kinciyimdir. Ne yapılan iyiliği unuturum, ne de kötülüğü!
2. Görsel hafızam müthiştir. Sokakta gördüğüm tanıdık gelen dış kapının mandalı insanları nereden tanıdığımı çıkartana kadar rahat edemem. Ama maalesef sayı hafızam felaket, arabamın plakasını bile hala karıştırıyorum.
3. Hiç bir şeyden çekmedim, şu matematikten çektiğim kadar! Her sene ikmale kalırdım, neyse ki borçlu geçilebiliyordu.
4. Haksızlığa hiç tahammülüm yoktur. Başkalarının hakkını savunduğumdan başım epey derde girmiştir.
5. Mükemmeliyetçi bir yanım var maalesef, biraz gamsız olabilseydim...İşler benim istediğim doğrultuda gitmezse çileden çıkabilirim.
6. Nedendir bilinmez (henüz görmediğim halde) İtalya-Toskana'ya hastayım. Reinkarnasyon hesabı, herhalde önceki hayatımda oralarda düşeş felandım (nedense herkes asildir ya, aşağısı kurtarmaz!)
7. Milli Eğitim Bakanı olmak ve eğitim sistemini tümden değiştirmek istiyorum. Bu kadar zor mu öğrenci-odaklı, eğlenirken öğreten metod geliştirmek?
8. En büyük hobim seyahat etmek. Türkiyede birkaç ilin dışında hepsini karış karış gezmişimdir. İnşallah bütün şehirleri tamamlarım. Tabii param oldukça da yurt dışına çıkmaya çalışıyorum.
9. Gezginlik ruhuma öyle işlemiş ki, küçük oğlumla Suriye'ye (savaştan önce) görevli gidip 1 yıl kaldım ve çok güzel dostluklarla geri döndüm. Şimdi yakıp, yıkılan ülkeye çok üzülüyorum.
10.Evlenmek isteyenler bol bol seyahat etsinler. Ben eşimle Hakkari'de tanıştım.
11.Nazara çok inanırım, kurşun döktürmüşlüğüm de vardır:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder