19 Nisan 2013 Cuma

Bahar keyfi

Kış günlerini aratmayan soğuk havanın ardından sonunda bugün güneş yüzünü gösterdi.Ama yinede hava bana göre soğuk.Biraz daha ısıtsada güneş diye kıpırdanıyorum ve hayal kurmak istiyorum..Doğanın içinde kaybolmak,renklere boğulmak,çimlere basmak, yatıp uzanmak ve baharın kokusunu içime çekmek istiyorum.Sizde benim gibiyseniz ve canınız çalışmak değilde tembellik yapmak istiyorsa hayal ettiğim yerde olabilmek için gözlerimi kapatıyor ve düşlerimdeki benzerlikleri paylaşmak istiyorum bugün sizlere....




Böyle bir evde olsam,bahçesine açılan kocaman bir kapım olsa ve doğayla kucaklaşmaya yol alsam...

O kadar çok çiçeğim olsun ki hepsini koklarken ayrı mest olsam

Elime sepetimi alayım ve biraz çiçek toplayayım.Yorulunca salıncağımda sallanayım ama sallanırken ayaklarım çimlere bassın ve o güzel çim kokusunu hissedeyim.


Dostlarımla oturup keyifli bir sofranın tadını çıkarayım.Güneş içimi ısıtsın hatta birazda kızarsın burnum ve yanaklarım.

Bisiklete binip bahar turları atayım


Yorulunca da doğa kucaklasın beni

Ve yine başka bir keyifle bulaşayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder