4 Aralık 2012 Salı

Ahşap paletlerden harika geridönüşüm fikirleri

Ahşap paletleri çok değişik şekillerde kullanarak, kullanışlı ve dekoratif eşyalar yapabilirsiniz.İster evde ister bahçede kullanabilceğiniz ahşap paletlerden yapılmış örnekleri sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben bu fikirleri çok sevdim :))

 Oturma grupları için harika bir fikir


 Renkli sandalyeler de oldukça güzel gözüküyor



 Ahşap paletlerden yapılmış tabureler ve deskler ise farklı  ve sıcak bir görünümde
Bahçenizde farklı köşeler yaratmak için oldukça iyi bir fikir.Ben bunu çok beğendim :)

Eğer kediniz varsa bahçenizde ya da evinizde paletlerden yapabileceğiniz şirin bir yuva :))

 Bahçenizin bir köşesine koyabileceğiniz doğal ve şık bir salıncak örneği


 Çiçeklikler ise oldukça neşeli bir hava katmış





Ayakkabılıkta pratik ve değişik bir fikir 
 Eşya depolamak, resimlerinizi paylaşmak ve bahçenizde mutfak görevini taşıyacak yerlere sahip olmak için ahşap paletler oldukça doğal ve şık ürünler olacaktır.



 Evinizde ve bahçenizde üstüne cam ekleyerek ya da tekerlekli ve değişik renkte kullanabileceğiniz bir sehpa görevi de görebilirsiniz


Şaraplık için ideal bir fikir

Çiçeklik olarak kullanılacağı gibi sebze yetiştirmek için de oldukça uygun gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder